
Assurantie-Advieskantoor Brandsma B.V

- Handel en (zakelijke) dienstverlening
Als er één waarde is die in ons werk centraal staat, dan is dat onze persoonlijke aanpak. Die zit er namelijk vanaf het prille begin ingebakken.
Brandsma senior, de opa van de huidige directeur Gosbert Brandsma, ging elke week bij zijn klanten langs om premies op te halen. Hij kende ze door en door en wist wat ze nodig hadden. Toen het bedrijf groeide bleef hij de spin in het web, met zijn grote netwerk. Die werkwijze is nog steeds de kern van ons bedrijf. We weten van elke klant wat er speelt en verplaatsen ons zo goed mogelijk in de klant. Op die manier kunnen we onze klant snel een zorg uit handen nemen als er iets aan de hand is. Dát is wat ons motiveert.
Onze filosofie:
Stel, u heeft schade. Zeker bij grote schades is dat een ingrijpend moment in uw leven. Verzekeraars sturen dan een schade-expert die u niet kent. In zulke situaties staan wij u terzijde en effenen wij het pad naar de eindregeling van de schade. Daar gaan wij ver in. Zo hebt u een vaste en bekende contactpersoon, die u dag en nacht kunt bellen. Want schade komt altijd onverwacht en ongelegen. Juist op zo’n moment wilt u duidelijkheid en zekerheid. U kunt dan voor de volle 100% op ons rekenen.
Natuurlijk begint het persoonlijke contact al eerder. U en uw situatie goed kennen, dát vinden wij belangrijk. Wij vinden namelijk dat alleen een contactpersoon die u en uw situatie goed kent, met u mee kan denken over welke verzekeringen het meest geschikt zijn. Wij kijken samen met u naar de lange termijn.